24 stycznia 2021Ogłoszenie wyników konkursu literackiego pt. „„MOJA BABCIA I MÓJ DZIADEK W NAJPIĘKNIEJSZYCH ŻYCZENIACH LUB WIERSZU”
Rytmiczne rysowanie kresek według Edukacji Przez Ruch D. Dziamskiej. Doskonalenie umiejętności pionowania obrazu, wycinania nożyczkami, kolorowania kredką.
Dostrzeganie przemienności pór roku. Opisywanie zjawisk atmosferycznych, zmian zachodzących w przyrodzie związanych z każdą porą roku
Dostrzeganie przemienności dni tygodnia według koncepcji E. Gruszczyk – Kolczyńskiej. Układanie rytmicznych kalendarzy z dniami tygodnia, wymienianie dni tygodnia w odpowiedniej kolejności. Dostrzeganie, iż tydzień to okres równy 7 dni.
Dzień Pluszowego Misia – dzieci zapoznały się z historią, kiedy to powstał pierwszy miś i jaka była tego przyczyna. Składały obrazek z części, przyklejały go oraz kolorowały kredkami ołówkowymi. Dzieci samodzielnie wycięły twarz misia z kartki oraz przyklejały kolorowe koła według pomysłu, tworząc z nich niedźwiedzia.
Dzień Kredek – zawody w ostrzeniu kredek, doskonalenie umiejętności ostrzenia kredek, przyklejanie ostrużyn na kartkę papieru. Dzieci poznały rodzaje kredek oraz rozpoznawały kolory podstawowe oraz pochodne.
Kodowanie – doskonalenie umiejętności rozpoznawania i nazywania figur geometrycznych, kształtowanie umiejętności klasyfikowania i segregowania według podanego kryterium (kolor oraz rodzaj figury), doskonalenie umiejętności rozpoznawania kierunku lewo – prawo
Rytmiczne kreślenie owali wg Edukacji Przez Ruch D. Dziamskiej – doskonalenie umiejętności kreślenia pętli z punktu do punktu, kolorowanie owali, wycinanie, konstruowanie grupowego obrazu nt „Bakterie”, doskonalenie pracy w zespole
CZTERY PORY ROKU – malowanie farbą, dostrzeganie przemienności pór roku, dostrzeganie zjawisk zachodzących w poszczególnych porach roku, przyklejanie gotowych elementów, formowanie kulek z bibuły
Serdeczne gratulacje dla Tymka za zajęcie I miejsca w konkursie „Jesienne Stworki” oraz pozostałym uczestnikom